ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΛΗΜΗ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗ, ΚΑΤΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗ

ΕΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, Ο ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, ΟΤΙ ΣΤΙΣ 19/6/2017, ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ, ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΙΝΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΝΗΘΙΚΑ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΩ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΙ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΖΗΤΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΠΟ ΕΔΡΑΣ, ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ, ΑΛΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗ, ΕΝΕΡΓΩΝΤΑΣ ΑΝΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΣ ΩΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΕ ΑΝΗΘΙΚΑ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕΙ ΚΑΚΟ.

ΕΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ, ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΑΣ ΜΟΥ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑΣ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ, ΟΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ Η ΚΥΡΙΑ ΤΖΑΜΠΑΖΑΚΗ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΑΝΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΩΣ ΙΔΙΩΤΗΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.

Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

