ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, ΟΤΙ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΣΕΝΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΗΘΟΣ, ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΗΛΥΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΗΘΟΣ.

ΟΤΙ ΘΑ ΠΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΒΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΑΝΗΘΙΚΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ, ΙΔΙΩΤΕΣ  ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ, ΕΓΩ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ, ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΑΙΔΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΛΩΝ.

ΕΧΩ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ, ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΠΟΛΕΜΟΝΤΑΣ ΦΑΝΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΕΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΑ, ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΑΝΤΡΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΝΑ ΜΕ ΒΙΑΖΟΥΝ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΠΟΛΕΜΑΩ ΦΑΝΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΔΟΥΛΩΝ, ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.

ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ, ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΕΠΙΣΗΣ, ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΓΕΙΗΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΑΣ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΗΣΗ, ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΩΣ ΑΝΤΡΑΣ.

ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΔΗΛΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΗΘΟΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΥΓΕΙΗΣ ΩΣ ΑΝΤΡΑΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΟ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΑΝΑΝΤΡΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΦΗΣΒΙΤΟΥΝ ΑΥΤΟ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΟΣΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΗΣ ΕΡΩΤΙΚΑ ΑΝΤΡΑΣ

ΟΠΟΙΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΑΝΑΝΤΡΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΤΕ, ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥΣ

ΚΛΗΜΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΙΔΗΣ

 

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

